Anuncis

dijous, d’abril 03, 2008

Knopfler Barcelona

Vaig aconseguir que al curro em deixessin pillar festa el dimarts 2, Gràcies Raúl.
Tot i que la matinada del 1 al 2 vam estar online fins les 3:00, almenys jo per tal de quadrar el tancament de DES. El dimarts em vaig aixecar cap a les 11:00 tot seguit fer seguiment de la pujada de la Yolanda i Juanma des de Aspe, un poblet prop de Alacant.

Quan varen arribar a Bcn ens vam trobar i llavors vam anar prendre algo. Després amb el seu cotxe vam pujar al Palau Sant Jordi. Allí érem molt poca gent. Vam sentir les proves de so on s'escoltava clarament el Cannibals.

Com últimament els de seguretat éren els Willy's Boy's. Vam entrar a dins el palau on ens vam anar trobant amb la gent Carles, Òscar, David, Mia, Carles, Cesar, Lluís, Joan Manel, Santi i finalment Miliki. I més que em deixo d'anomenar
Ens va venir a saludar la Mireia.
El concert va estar bé, pero el só una mica fluix.
Les Fotos les podeu trobar al meu flickr http://www.flickr.com/photos/ibargallo/sets/72157604382109944/

1 comentari:

CARLES DAVI ha dit...

Ei, jo també us vaig venir a saludar!! p: