Anuncis

dimarts, de desembre 11, 2007

pont de la imaculada

Al final amb la family vàrem anar a València. La ruta va ser dijous aixecar-nos i anar a Sant Esteve de Sesrovires a on vam esmorzar. Després visita a camp redó i Tortosa per vore les obres en curs. I després a Alcanar per acabar a dinar a el Restaurant Esquerra a les Cases d'Alcanar. Després autopista avall direcció a València, vam parar a fer una orxata al poble de Alboraia, un poble enganxat a a València, com l'Hospitalet a Barcelona. Un cop a valència de pet a la plaça del ajuntament a on ens vam allotjar al Hostal Venecia, ubicat al la plaça del ajuntament o sigui super cèntric i bastant bé de preu 80€ habitació doble per nit. Vam anar al oceanogràfic on estava a petar de gent divendres Dissabte vista a pota per la ciutat i pujada al miquelet, la torre de la catedral al vespre visita al ateneu mercantil per a veure “cincoy gays.com”. Em va semblar una comedia divertida per alhora pobre de continguts i bastant basada en topics Diumenge pujada per a fer dinar familiar a la Braserie Flo per a celebrar el Sant de la meva iaia. A la tard-nit futbol a on vaig veure un mikel amb gorro, semblava que anés de incògnit

Lluis Ridao Gordiola ha dit...

valencia un lloc plee de $%$·%$·%·$%$$%&%$$$$$$$"%"

ja no tenen tv3

Marc ha dit...

Si ke vareu menjar bé per terres de tarongers...