Anuncis

diumenge, d’octubre 14, 2007

Entrada resum finals de Setembre 2007 fins al octubre

La data cada cop es propera, de fet el dijous passat em van trucar per confirmar-me que divendres 19 d'octubre em porten els mobles. ALELUIA!!!.

Tirant un xic més enrera el dilluns 24, era la Mercè. Vam tenir actuació amb els borionts, a la plaça gran de la ciutat, la plaça de Sant Jaume. Allí vam plantar un 3d8 per a començar, després un intent desmuntat de 2d8 amb folre, que a a la segona vam carregar, la canalla es va despenjar. i coma cirera final un 4d8 per a finalitzar amb 2 pilar de 5 consecutius. Algú m'ha dit que em va veure per la retransmissió que feia Barcelona televisió.

Pel mig vaig anar a veure el concert de The Police, em va agradar força tot i que estavem assegut des de que va començar el concert tothom de'n peus.

Divendres 12 festa aprofito el dia per a fer el mandra per la nit vaig a sopar amb el Zep i el Marc al final acabem al Blues Bar de Cerdanyola, que participa en el 20è Festival de Blues de Cerdanyola. Total un gran i recomenable concert.

Com em recorda el Miliki ens em vist varis dies al fútbol.

1 comentari:

Mikel ha dit...

tambe has anat al camp nou eh? que jo t´he vist ;-PP