Anuncis

dilluns, de maig 07, 2007

Una mica del meu cap de setmana

Dijous vaig quedar amb el meu amic pau tenia que instal·lar-li la grabadora de DVD, haviem parlat d'anar a veure la obra de Teatre "Èric i l'exercit del Fènix", però els senyors de servicaixa per internet tanquen la venda 2 hores abans , no en canvi al terminals. Al final vam anar al veure la peli "Dame 10 razones" on hi apareixen el Morgan Freeman i la Paz Vega, quin anglès més patètic que té la tia.
Divendres fou un dia extrany, no havia sonat el mobil, l'uso de despertador. En llevar-me no em trobava gaire bé però vaig decidir anar a treballar. Al final només vaig aguantar 1 hora. Vaig tornar cap a casa. Vaig passar el matí gitat al llit suant com un condenat. Al migdia un arrocet blanc. Perque divendres era el dia. I era el dia que havia quedat amb la M, una noia que havia quedat a través de una pagina d'aquestes d'internet.Al final ens vàrem trobar al centre comercial la Maquinista. Primer van treure les entrades per anar a veure Premonition, la pelí de la Sandra Bullock. Ens va soprendre el final. Mentres feiem temps per la veure-la vam soapr a una especie de libanes o àrab, que ella no havia provat mai.
Dissabte volta per Sant Boi per anar a ajudar per veure que li passava un ordinador. Per la tarda vaig cridar al Fidel car que a la nit teniem sopar, l'estrella era el Marc Drudis, un noi que estudiava amb nosaltros i que ara viu a Monaco, va venir acomanyat de la Sylvine, la seva promesa. Al final al soapr erem 6, els dos que ja he anomenat, el fidel, el kike, la montse i un servidor.
Després de sopar varme 4 que vam anar a "La Fourmi", Bar Restaurant La Fourmi C Alba 2,Telèfon: 932133052 .
Diumenge dinar familiar, en el qual vaig participar en la fideuà enrrossint els fideus i fent la maionesa amb una mica de all.
Queden 2 dies.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

quedan dos dia para que ? es un misterio por resolver ?

Anònim ha dit...

a la ets un scort!!!!

com pots baixar el nivell d'arreglar ordinadors altres persones!!!!!