Anuncis

dimarts, de juliol 08, 2008

Resum de varies coses que m'han passat en aquest mes de juny

Ja fa mes de 1 mes que no us conto res en el meu bloc. Ja ha arribat l'hora.
Pel mes de juny un colega em va dir si volia anar a sopar alli vaig conèixer el embrió del que mes tarda seria la mal anomenada "secta", que no és mes que ajuntar amics d'amics despendulats i sortir a fer activitats tots junts.
Un dia del juny vàrem anar a un sopar al passeig maritim de Barcelona al Sal i Café
El cap de setmana llarg de Sant Joan vaig pujar a port de la Selva a on ens vàrem arribar gairebé a la ser 40. Jo vaig aportar la meva devoció pels petards amb la traca final de 50m.


Després últimament se m'ha vist bastant per Sant Vicenç dels Horts.

El passat cap de setmana vam anar a Llavorsí a fer rafting.