Anuncis

dijous, de febrer 09, 2006

Ei Hola a Tots els Fans

Ei Hola,
Ja sé que he estat desaparegut.
La meva vida canvia a tongades.
Tinc núvia, o xicota o companya o com en voleu dir-ne. Tota una experiència, això de ésser amat per una noia i un que és un xic burro no se'n va adonar fins que no havien passat prop de 2 anys, ja ho sé sóc una mica tòtil. Després de que la Ester em digués de deixar-ho i quedar com amics, em va entrar un xic el pànic. Vaig una mica deprimir-me però gràcies a la Graciela tot va canviar.
Fou uns dies pel messenger fins que al final vaig anar a Ciutadella, Menorca, allí va explotar alguna que encara dura, tot i tenir els nostres tira i arronsa.
Ja sé que a vegades son una mica cabut però això de que algú n'estigui de un és meravellós.
També es comunica que he canviat de curro, ja no estic a la UPF desprès 1 any i gairebé 9 mesos. M'he fet mercenari, les meves ànsies de cobrar més, de obrir nous horitzons.

I tu Graciela ja saps que t'estimu Moltíssim

El teu virus IBM